Nieuwe campagne: wat je ook doet, doe het met Flair

Bij het multimediamerk Flair is het women first en dat komt helemaal uit de nieuwe campagne

De vrouw en haar positie in de samenleving komen bij Flair op de eerste plaats. Dit in de vorm van straffe verhalen over relaties, fysieke uitdagingen, genderfluïde personen, het syndroom van Down, vrouwen met topjobs en moslima’s. Daarnaast besteed Flair aandacht aan het leven zoals het is, namelijk vaak lichtvoetig, soms moeilijk en uitdagend, maar vooral héél leuk!

De baseline “Doe het met flair” is nog steeds de leidraad van het lifestylemerk en dat zal nu nog duidelijker worden.

“Veel vrouwen weten deze meer uitgesproken positionering van Flair te waarderen”, zegt Bjorn Boon, marketingmanager van Flair. “Wekelijks zijn we met onze website, social media en magazine een grote influencer in het leven van veel Vlaamse en Waalse vrouwen tussen 18 en 35 jaar, en daar willen we verantwoordelijk mee omgaan. Vrouwen en hun positie in de samenleving komen bij ons op de eerste plaats, in alle diversiteit, zowel thematisch als individueel. We hebben het daarbij over de kleine facetten van het leven en de grote gebeurtenissen, positief en negatief.”

 

Bekijk hier de nieuwe Flair-spot!

Contact

Contact Advertising Sales Department

telephone