Sanoma Media Belgium gaat samenwerken met Vogue

vogue_sanoma

Sanoma Media Belgium is verheugd aan te kondigen dat het een overeenkomst gesloten heeft met G+J Media, licentiehouder voor Vogue in de Benelux. 

De overeenkomst houdt een nauwe samenwerking in tussen 2 sterke merken van de betrokken mediagroepen, zijnde Feeling en Vogue. Beide upscale brands slaan de handen in elkaar en starten in het maartnummer van Vogue met een Belgisch katern op een oplage van 22.500 exemplaren.

Corine d’Haans, Chief Commercial Officer bij G+J Media: "Vogue heeft een trouwe club lezers in België. Het is onze ambitie om Vogue in België verder te versterken en daarom breiden we onze uitgave uit met een Belgische katern vol unieke en exclusieve content."

Christine Festjens, Director B-to-B Sales bij SMB: “Deze samenwerking tussen het meest iconische magazinemerk Vogue en de grootste lokale luxespeler Feeling biedt adverteerders uit het upscale segment de juiste en kwalitatieve context om rond hun brand te communiceren."

Het unieke partnership met Vogue kadert in de strategische keuze van SMB om te focussen op de domeinen women en home&deco. Sanoma Media Belgium is ervan overtuigd dat deze overeenkomst haar positie in het huidige medialandschap, en het luxesegment in het bijzonder, versterkt. Naast Feeling en Feeling Gold biedt Sanoma met dit katern in Vogue luxe-adverteerders een nieuwe, uitzonderlijke opportuniteit. Naar analogie met Vlaanderen, versterkt Sanoma ook haar luxe-aanbod in Wallonië. Gael start in 2017 met 4 Gael Gold edities, net zoals Feeling succesvol deed in Vlaanderen en maakt de Sanoma upscale portfolio op nationaal vlak compleet. 

Voor praktische informatie en tarieven kan u terecht bij uw Sanoma key account manager of via advertising [dot] be [at] sanoma [dot] com.

Contact

Contact Advertising Sales Department

telephone