Feeling GOLD

Feeling GOLD, dat is luxe in zijn puurste vorm. Vier keer per jaar verschijnt dit speciale interest magazine in pakket met Feeling. Dankzij de luxueuze look & feel, de cover met goudopdruk en chic, mat papier, wordt Feeling GOLD een echt bewaarmagazine voor klassevrouwen die genieten van de beste dingen in het leven.

Elke Feeling GOLD is opgebouwd rond een specifiek thema, steeds met stijlvolle foto’s en exclusieve content geselecteerd door de Feeling-experten.

Dit zijn de thema's voor 2017:

Februari: Feeling GOLD Jet Set, ofwel “the cream of the crop in lifestyle” onder de loep genomen. Exclusieve reizen, hoogstaande gastronomie, designermode, bijzondere auto’s … alles wat de jetset aangaat komt aan bod.

Mei: Feeling GOLD Dolce Vita, een ode aan “Party Like it’s 2017”. De mooiste outfits en juwelen voor elk type feest, de beste tips voor een tuinfeest met klasse en alles over de lekkerste bubbels.

Oktober: Feeling GOLD Power, waarin vrouwen én mannen de wereld runnen. Via het tête-bêche formaat biedt deze editie exclusieve content en stijlvolle reportages voor power women & men . 

December: Feeling GOLD Royal, want de nieuwe royalty houdt van luxe, van de mooiste party dress tot de meest exclusieve thee.

In 2018 werpen we een blik op de levensstijl in vier wereldsteden:

Februari 2018: Feeling GOLD Paris Chic. Iedereen Parisienne. We schetsen een portret van iconische Parisiennes zoals Lou Doillon en Charlotte Gainsbourg, ontrafelen de make-up en beauty-routine van de Parisienne en laten ons inspireren door culinaire en architecturale pareltjes.

Mei 2018: Feeling GOLD Rome Extravaganza. Rome, dat staat gelijk aan mode en design. We brengen een ode aan de grootste modehuizen en designers, en geven tips voor meer lef in je leven en te leven als een echte diva!

Oktober 2018: Feeling GOLD New York High M/V. New York style mode, juwelen en beauty voor power vrouwen én mannen.

December 2018: Feeling GOLD London Lady. Where classic meets cool. De beste (Christmas) shopping tips en een blik achter de schermen van toonaangevende warenhuizen zoals Harrod’s  en Harvey Nichols.

 

Aarzel niet om ons te contacteren om alle advertentiemogelijkheden nu al te bespreken.

Download hier de salesfiches:

Feeling GOLD 2017 - Feeling GOLD 2018

Key Facts

Taal: Nederlands

Periodiciteit: 4x / jaar

Oprichtingsjaar: 2016

Hoofdredacteur : An Brouckmans

Volume : 96 pagina's

Contact

Contact Advertising Sales Department

telephone